Πως μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν;
Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση της κάθε αντιπροσωπείας. Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το επίσημο service της κάθε αντιπροσωπείας για να περάσει από έλεγχο η συσκευή. Αντικατάσταση συσκευής γίνεται μόνο εάν υπάρχει έγκριση από την επίσημη αντιπροσωπεία με χαρτί αντικατάστασης. Τα μεταφορικά έξοδα αντικατάστασης - επιστροφής καθώς και αποστολής προϊόντος προς επισκευή - έλεγχο στην έδρα της εταιρίας μας, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Την ευθύνη για την καλή λειτουργία του προϊόντος έχει η επίσημη αντιπροσωπεία και όχι η konidas.gr
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε ζημιά στο προϊόν σας, μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του και να επιστραφεί πίσω στην konidas.gr ακολούθως θα σας αποστείλουμε νέο προϊόν. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της εταιρείας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος με την προϋπόθεση ότι το ελάττωμα ή το χτύπημα θα αναφέρετε πάνω στο σχετικό Δελτίο Αποστολής και Φορτωτική και να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθώς επίσης να μην έχει πεταχτεί η αρχική συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία. Επίσης θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Π., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και να πλήρη τη συσκευασία του. Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (όπως, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την konidas.gr, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας μας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά αλλιώς με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας στείλει εγγράφως.
- Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος το οποίο δεν αναφέρετε πάνω στο σχετικό Δελτίο Αποστολής και Φορτωτική, η Celect AE δεν θα προβεί σε επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.
- Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
- Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφή χρημάτων δεν περιλαμβάνει τα έξοδα αρχικής αποστολής σε εσάς.
- Πιστωτικό σημείωμα θα εκδοθεί εφόσον τα προς επιστροφή προϊόντα είναι άρτια συσκευασμένα και δεν έχουν υποστεί φθορές. Σε αντίθετη περίπτωση τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη, ή πιστώνονται, σε τιμή μικρότερη από την τιμή αγοράς εφόσον οι φθορές δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της εταιρίας μας.
- Αν το προϊόν που επιστρέφεται είχε δωρεάν μεταφορικά κατά την αποστολή του, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα αφαιρεθούν από το προς πίστωση ποσό τα μεταφορικά που αντιστοιχούν στο προϊόν.
Μείωση αξίας προϊόντος σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος
Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που αγοράζει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο, π.χ.:
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:
- Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα) καθώς και προϊόντα που χρησιμοποιούν νερό (πλυντήρια, σίδερα, σίδερο πρέσες κλπ).
- Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
- Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, δ) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) ε) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), στ) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, ζ) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, η) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, θ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order).
Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier) και να προστατεύετε η εξωτερική συσκευασία με σακούλα ή εξτρά χαρτοκιβώτιο ώστε να μην υποστεί φθορές το χαρτοκιβώτιο της συσκευής τόσο από χτυπήματα όσο και από διαφορά αυτοκόλλητα που συνοδεύουν το προϊόν.
Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας RMA, την οποία είτε θα βρείτε αναρτημένη στην Ιστοσελίδα της Εταιρείας μας είτε μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα πωλήσεων.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνεται αποκλειστικά εντός 14 ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία στο παραστατικό πώλησης.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage